Omnitel, man taip nepatinka

Man nepatinka, kai man telefonu paskambina Omnitel vadybininkė ir greitakalbe išberia pasiūlymus dėl sutarties pratęsimo ir mokėjimo plano keitimo. O kai paprašai tai atsiųsti elektroniniu paštu arba pasisiūlai, turint laisvesnio laiko, užsukti į saloną ir ten aptarti sąlygas, tau pareiškia, kad to padaryti negalima ir pasiūlymas galioja tik šiomis dienomis. Visa tai pradeda priminti istorijas su “lochotronais”. Kodėl? O gi todėl, kad taip esi spaudžiamas priimti sprendimą “ant karštųjų”. Mano manymu, rimtoms kompanijoms taip elgtis nederėtų, o ir aš nepakenčiu, kai man bando prastumti pasiūlymą greituoju būdu. Aš tikrai nesėdžiu nuo ryto iki vakaro prilipęs prie Omnitel svetaines ir neseku visų naujienų, nes tai man yra antraeilis dalykas. Tačiau jei jau  gaunu pasiūlymą, aš noriu jį ramiai apsvarstyti, palyginti su kitais variantais ir pasirinkti sau labiausiai tinkamą. O jei ir toliau bus taip tęsiama panašiu stiliumi, teks keisti operatorių.

27 komentarai

  1. Mjo, nekažką. Tik bėda, kad nelabai tos konkurencijos yra. Visi trys operatoriai atviru tekstu tyčiojasi, tik vieni daugiau kiti mažiau.

    • Man telikę du, nes TELE2 mane mirtinai užkniso su savo reklama, todėl į jų pusę net nežiūriu. Šiaip tai gal tyčiojimusi pavadinti būtų ir per stipru, bet pagarbos kažkiek trūksta, o ir jausmas toks, kad viskas orientuota į tuos, kas negalvodami puola prie metamo pigaus kaulo.

  2. Na aš kątik bitei dūšią norėjau parduot porai metelių, bet kai pavarė konsultantas beveik atviru tekstu tai persigalvojau 😀

    • Va ir gaunasi, kad problema yra verslo etikoje ir požiūryje į klientą. O tai yra paseka to, kad nemažai žmonių susitaiko su tokiu elgesiu, kad tik gautų ką pigiau.

      • Įtariu kad ne požiūryje į klientą o į darbuotoją 🙂 Tada jau darbuotojas įniršusiomis akimis žiūri į klientą :)))
        Bet vienaip ar kitaip – nemalonu.

        • Čia jau sunkiau ką komentuoti,kai nežinai tos kompanijos vidinio gyvenimo. Bet kai susiduri su šiuolaikinė lietuviškos vadybos tradicijomis – tai nieko nuostabaus, kad darbuotojams nusispjaut į savo kompaniją.

  3. Griežtokai tu čia, bet teisingai. Aš va, kai jie man ramiai po 2 metų OmniConnect sutarties su akcijiniais įkainiais pasibaigimo padidino kainas iki „normalių“, tai jiems padariau OmniDISconnect. Nenorit, chebryte, gauti mažiau – negausit nieko 😉

    • Jei nepasakysi, tai jie galvos, kad viską gerai daro. Dėl tono – tai ne maži vaikai, o rimti dėdės, darantys verslą, o ir aš nelabai turiu noro dešimt kartų aiškinti apie tą patį 🙂

  4. Na man Omnitel paskambino dėl sutarties pratęsimo, šnekėjo lėtai, gale pasakiau „gerai, pagalvosiu, perskambinkite už poros dienų“, sutiko. Matyt priklauso ir ant kokio pardavėjo pasiseks pataikyti.

      • Haha, štai kątik su TEO kalbėjau telefonu. Paskaičiavo kažką ant kalkuliatoriaus „vyr. vadybininkė“, paprašiau tą paskaičiavimą atsiųsti emeilu. Sakė, kad negalima. „Jei norite gauti e-paštu, tada ir kreiptis turite e-paštu“. Nu ir ką tu jiems. Nesikreipsiu gi. Nusiųsiu registruotu paštu laišką, kad nutraukiu sutartį :)))

  5. tai daug tokių „pardavinėtojų“ yra. Ypač geri tie, kur paskambina ir jei bandai jei atskambinti ir pasiklausti daugiau, tai sako, jog tokio nr nėra 😀 Žodžiu niekaip negali susisiekti. Kabo tokia istorija pas mane irgi ant liežuvio galo, bet dar nepribrendo būti išspausdinta :)))

  6. Man tai per mėnesį po kelis kartus skambina iš visų operatorių ir labai įkyriai siūlo pereiti pas juos. Tai dabar pasimokiau, kad kai pradžioje klausia „Ar šiuo metu galite kalbėti“, reikia atsakyti, kad negaliu 🙂 Ir dar nesuprantu, iš kur jie gauna mano numerį, prašau daugiau nebeskambinti, bet vis paskambina koks nors operatorius, brokeris, banko vadybininkė. Tiesa, kažkada pasitaikė labai maloni Hansabank vadybininkė ir įsiūlė kreditinę kortelę.

    • Visokių siūlytojų skaičių vienu metu buvo pavykę drastiškai sumažinti, kai savo telefone pradėjau naudoti „juoduosius“ sąrašus. Į ten įtrauktas ir tas variantas, kai nerodomas skambinančiojo numeris. Bet gi su savo operatoriaus vadybininkais gi reikia pašnekėti. Nepatiko skubinimas ir nelankstumas, kai prašoma siūlymą pateikti kitokiu būdu.

  7. Omnis anksčiau išmetė akciją „tarpusavy nemokamai“ nuėjom, sakom, kokia nauda, kiek bus pigiau? Sako – nė kiek, nes neprašnekat laiko… O tai dar kas nuo tos akcijos? Sako – metams sutartis… Sakau, na, kiek kvailokai skamba?! 😀 Sakau, o kokių planų turit? Parodė – nieko gero. Taip ir pasakiau, nieko gero, teks paklausti kitų operatorių.
    Ogi visas šitas dalykas baigėsi tuo, kad operatorė skambino tol, kol pasiūlė planą, kurio nėra salonuose.
    Beje, žmona nesakė, kad išeis pas kitą operatorių – tai jai to plano ir nepasiūlė…
    Betgi – niekad nevėlu 😉
    Spėju, kad omnis turi tokį pat skyrių, kaip ir telekomas – kažkoks nepatenkintų prevencija ar dar kaip, kur to skyriaus darbuotojai gali telefonu siūlyti tam tikro dydžio nuolaidas, kurių negausi salonuose. Bet tik telefonu. Ir tik tiems, kurie ruošiasi išeiti.
    Galvokit, broliai tautiečiai; kaip sakydavo kolega 😉

  8. omnitel parduoda nauja xperia su mini sim kortele, tai jei nori sito telefono turi moket 19lt uz kortele nors esi lojalus ju vartotojas. cia jau plesikavimas…

Parašykite ką nors